duminică, 8 august 2010

Kitty Kat

I have a new roommate. Se numeste Amé. Are in jur de o luna. Nu-i place vocea mea cand ii citesc (nici nu ma mir), scotoceste peste tot, miroase si experimenteaza. Nu vrea sa stea in locul unde am pus-o. Nu vrea sa se joace decat atunci cand are chef. Doarme mult si toarce cand o mangai. Este pisica mea pe care mi-o doresc de cateva luni si pe care am capatat-o intr-un final.

Provine dintr-o birmaneza (parca) si un motan in calduri :D Are o mie de culori, dar imi plac petele din jurul ochilor. Si gatul alb. Si labutele. Si coada. Si limbuta roz. Si felul in care se ascundea in spatele meu cand am adus-o acasa. Si cum alerga prin curte. Cum mieuna cand incepeam sa citesc si cum se oprea daca incetam.

Deci da, pot sa spun ca nu mai stau singura-cuc in camera. Am si eu o partenera. Mofturoasa, dar cu cine seamana oare?

Bine… acum mai am o problema. Sa vad cum il conving pe al meu fratior sa o accepte pentru ca nu prea il incanta pisicile si o sa aibe o maaaare surpriza. Asta da provocare.

Sper numai sa ma obisnuiesc cu ea. Pana de curand nu prea le suportam nici eu. Imi era frica de ele. Binenteles ca si asta mica m-a speriat cand a scos gherutele si s-a agatat de pat, mai apoi de tricoul meu si, in cele din urma de par. Dar nu-i nicio problema.. .inca.

Si nu in ultimul rand, cei care aveti sau ati avut pisici si va pricepeti, dati-mi si mie cateva sfaturi :) Sunt cam pe dinafara cu toate astea, am mai citit eu pe net, dar parca nu e suficient. Se ofera cineva sa ajute o biata incepatoare intr-ale pisicilor?





2 comentarii: