joi, 15 iulie 2010

Lasa-ma grandpa la mare!

Se-ntampla iar. M-am trezit prost dispusa. Mai exact, am fost data peste cap de o vizita. Imi faceam planuri mari sa plec la Bucuresti, sa-mi caut ceva de lucru. Pentru cat a mai ramas din vacanta. Era aproape sigur ca asta o sa se intample. Dar...ca sa vezi, bunicii se opun. "Esti prea mica, nu te descurci, daca pleci sa nu mai astepti nimic de la noi" etc. Am rude acolo, as avea unde sa stau, numai ca relatiile dintre cei din Gr si cei din capitala nu-s asa de bune.

Imi vine sa urlu. M-am saturat de orasul asta unde toata lumea se cunoaste cu toata lumea, unde e plin de tarani care tipa dupa tine, de claxoane nici nu mai vorbesc. Mi-a ajuns! Am cei mai buni prieteni din lume aici, dar eu vreau altceva. Am alte asteptari.

In plus, cum poti sa spui ca o persoana nu se descurca daca nici macar nu-i acorzi o sansa? Toate se invata. Plus ca daca iti doresti atat de mult ca si mine sa pleci, faci orice ca sa reusesti, sa iasa toate bine. "Esti prea comoda, delasatoare, nu te vad muncind". Sunt satula pana-n gat de mentalitatea asta invechita. Nicio incurajare, nimic! [...] Daca tu ti-ai facut impresia asta despre mine, da-mi o sansa! Da-mi o sansa sa-ti arat contrariul! Cum ***** sa-ti castig increderea cand tu incepi cu amenintari si nu-mi permiti sa fac nici macar un pas spre a fi mai independenta? Cum? Vreau sa fiu pe picioarele mele, sa ma descurc singura, sa ma lovesc de pragul de sus si apoi sa-mi dau seama ce si unde am gresit.

Ar trebui sa astept inca doi ani, sa termin liceul, si abia apoi sa plec. Innebunesc! Am nervi, multi!

Postul e incoerent, imi cer scuze.

2 comentarii:

  1. Deși comentariul meu vine cam târziu, nu vreau să ratez ultima șansă de ai ajuta așa cum pot pe cei ce cer ajutorul. Așa că am ceva pentru tine ce cu siguranță îți va da mai multă speranță să continui, pentru că ești o fată drăguță ce are nevoie de puțin sprijin de început. Pot spune că este exact de ce ai tu nevoie. Filmul se numește The Secret, ai link-ul spre film chiar aici: http://divxonline.biz/documentary/697-the-secret.html (îl poți viziona online).
    Și am mai auzit că majoritatea celor ce sunt pe cale de ași termina liceul, au o mică problemă în ași alege profesia sau mai bine zis, drumul pe care îl vor urma în viață. Nu este vina lor ci a sistemului de învățământ și ”mentalității învechite” a celor din jurul lor. Așa că am să-ți mai dau încă un link, către un test interesant. Sper că te va ajuta, să-ți alegi drumul tău: http://dl.dropbox.com/u/19308671/MBTI.rar . Îți urez mult succes în tot cea ce vrei să faci pe viitor. Și nu uita, tu singură îți poți crea viața pe care ți-ai dorit-o din totdeauna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, nibo. Destul de tarziu am citit asta, dar acum fac testul de care mi-ai spus.

    RăspundețiȘtergere