sâmbătă, 8 mai 2010

Ceva frumos

Azi am descoperit un blog superb. Imi place tema, in mod special. Este vorba de surprinderea oamenilor care citesc in diferite ipostaze: in metrou, pe strada, pe plaja, oriunde. In plus, arata ca multi iubesc lectura si nu se feresc sa o afiseze.

Desigur, fenomenul e mult mai pronuntat peste granite, unde cei care merg cu ochii intr-o carte pe strada nu sunt priviti ca niste ciudati, cum se intampla la noi. Asta e alta poveste. Dar am ramas impresionata de imaginile postate pe blog. Nu stiu, m-au atins la inima, acum, cand fanii lecturii sunt din ce in ce mai putini.

Blogul il gasiti aici http://carteadingeanta.com/

Un comentariu:

  1. Ai inceput sa scrii mai des,asta chiar ma bucura.

    Si eu mi-am propus sa citesc mai mult in vacanta asta,abia astept sa scapam de teze si sper sa trec la toate.
    Am atatea sugestii si propuneri de carti,nici nu stiu cu care sa incep 8->

    Momentan am inceput Viata pe un peron,dar recunosc,ma chinui demult sa o termin.

    RăspundețiȘtergere