joi, 29 aprilie 2010

Leapsa

Primita de la andreihappyday

1. Ai o poreclă?
Soricuta, rose, sefa... :)

2. Unde locuieşti?
Europa, Romania, Giurgiu, la mine in camera.

3. Ce înălţime ai?
Sunt mica. 1,63.

4. Ai zi onomastică?
Nu. Ai mei nu s-au gandit la asta. Poate-au vrut sa faca economie :))

5. Ce ocupaţie ai?
Eleva. Ajunge, nu?

6. Ai fraţi sau surori?
Da, un frate. Nebun, nebun, dar e al meu :X

7. Limba maternă?
Asta in care scriu. Am uitat cum se numeste :))

8. Limbi vorbite?
Cateva acolo. Franceza, engleza, spaniola, daca ma chinui si germana.

9. Colecţii?
Carti. Jucarii. Vederi. Cataloage intregi cu chestii legate de moda. Deh, sunt fata.

10. Număr la pantofi?
38-39. Traiesc pe picior mare.

11. Şcoli absolvite?
Ma mandresc cu 9 clase. Peste o luna si jumatate se fac 10 :X

12. Materia preferată?
Desenul, romana, sportul.

13. Ce hobby-uri ai?
Multe. Muzica, sportul, desenul, filmele, lectura. Toate care imi ocupa timpul intr-a anumita masura si cu folos.

14. Bani de buzunar?
In marea majoritate a timpului.

15. Dorinţa?
E cineva acolo sus care stie tot ce imi doresc.

16. Vise?
De la cele mai cuminti la cele mai ciudate :D

17. Număr norocos?
Hmmm....nu prea cred in astea dar, sa zicem ca 18.

18. Ai vrea să revezi:
Roma cu tata, Prison Break.

19. Ai animale de casă?
Da. Un caine.

20. Sentimentul cel mai preţuit?
Respectul.

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţa ta?
Ziua dinaintea celei mai urate din viata mea.

Am facut-o si p-asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu